piątek, 25 października 2013

Rozdział 21.

*W tym samym czasie;
Asia:
Zaraz po wyjściu Lenki na to całe spotkanie,postanowiłam wrócić do swojego pokoju. tak! W Milczu dostałyśmy osobne pokoje. A w Spale to się w trzy osoby musimy gnieździć...
  Lokum przyjaciółki opuściłam w świetnym humorze. W końcu coś się między nimi ruszyło! Niespodziewanie pojawił się jeszcze jeden człowiek w tym romansie. I wtedy zaczął się mały dramat dla całej trójki...
   Szłam korytarzem gdzie jak zwykle chłopaki rozpierdalali system. Bo jak można nazwać sytuację, kiedy kilku DOROSŁYCH mężczyzn chodzi owiniętych w prześcieradła, mających imitować sukienki? Jakie określenie pasuje do kilku chłopaków ubranych w reprezentacyjne szorty, długie białe skarpetki i krawaty?
-Co robicie?- postanowiłam zadać to kluczowe pytanie, nurtujące mnie od czasu ujrzenia tej sceny.
-Bawimy sie.- odparł Igła, poprawiając krawat
-A w co sie bawicie?
-W "Taniec z gwiazdami"- rzucił któryś z tyłu. Nie dostrzegłam kto, ale chyba był to Wojtek Włodarczyk.
   W odpowiedzi pokiwałam głową, siadając na korytarzowym parapecie tak, aby w razie czego im nie przeszkadzać.
-Igła, jestem z tobą!- wydarł się Dziku, ubrany w... niebieskie prześcieradło jak mniemam imitujące sukienke.
Takim oto sposobem spośród 12 chłopaków wyjawiły sie pary: Dziku (dz.)+ Igła ; Zibi (dz.) + Winiar ;Jarosz + Kurek (dz.) ; Zuomek (dz.)+ Wojtek; Wiśnia+ Kosa(dz.) ; Zati+ Kłosu( dz.); Fabian+ Konar (dz.)
Po chwili do  nas dołączył też spóźniony Piotrek Nowakowski.
-Sory, wolnego prześcieradła szukałem.- wytłumaczył się szybko
-Piter, stary... nie masz pary- ale ten Zibi to ma rymy
-Ale, ale jak to...?- smutny podreptał pod okno i usiadł obok mnie. Wcieliłam się w rol dobrej przyjaciółki i zaczęłam go pocieszać.
-Nie przejmuj się. Niby dla najlepszego zbrakło partnera,ale za to możesz się na nich zemścić.
-Niby jak?- popatrzył na mnie dociekliwie nasz środkowy. W ogóle.... uwielbiam go. Zdecydowanie najbardziej zaprzyjaźniłam się właśnie z Piotrkiem.
-Zajmujemy miejsca honorowe, więc możemy wszystko- chytrze się uśmiechnęłam.
Po kilku minutach ogłosiłam chłopakom, że jesteśmy w programie "Gwiazdy tańczą na drodze". Co prawda nie byliśmy na drodze, ale korytarzowej podłodze dużo bliżej do drogi niż do lodu, jak powinno być w oryginale.Chociaż parapet a końcu holu nie wyróżniał się za bardzo i nie pasował do koncepcji, to i ta wepchnęłam nas jako jurorów do wielkiego show a w jego skład wchodzili Paweł Zagumny, Cichy i ja.
   Występ zaczęła para z numerem 13 (7+6)|. Zapowiedział ich wspaniały i bezstronny el Capitano. Świetnie wcielił się w rolę, mówiąc do kilku zawodników ze sztabu.
-A teraz pora na pierwszą parę tej nocy!- był wieczór, ale przemilczałam- Pierwszy duet to dwie niesamowite osobowości: ich średnia wzrostu wynosi 201,5 cm, ich średnia waga 95kg,  a średni poziom IQ wacha się pomiędzy 2-5 stopni. Zapraszamy parę z numerem 13... Jakub Jarosz i Balbina Kurek!- po usłyszeniu imienia Kurka wszyscy padli.
-Balbina? Serio- z tego wszystkiego aż spadłam na podłogę.
-Nie podoba ci się?
-Jest bardzo ładne. Pasuje do ciebie- kpiłam z niego, wywołując jeszcze większe rozbawienie.
-Wątpisz w moją kobiecość??- kobiecym krokiem ala Anja Rubik na wybiegu szedł w stronę stolika sędziowskiego.
-Odejdź transwestyto! Zabierzcie go de mnie! On jest jakiś homo!
-Homo- niewiadomo- zakończył Winiar, a impreza trwała dalej.


________________________________________________________________
Nareszcie sie wzięłam i jest.! ;D Nie chodze do szkoły, więc dałam rade nareszcie wziąć sie za to.
Nieustannie prosimy o KOMENTARZE.  No i to by było chyba na tyle.
Tak więc Buźki ;* ~`Ikaa.

16 komentarzy:

  1. Świetny rozdział, zresztą tak jak całe opowiadanie ;)
    Nadrobiłam i będę komentować juz regularnie :]
    Super piszecie, jest mnóstwo zabawnych sytuacji, milion pomysłów na minutę i to mi się podoba :D
    A i kibicuję Karolowi, do Wrony nic nie mam, ale Karol, to Karol ^^

    Obiecałam, że poinformuję o nowym wpisie u mnie. Tak więc właśnie się pojawił...
    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie ;*
    http://siatkowka-w-moim-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo Karol to Karol. No, ale zobaczymy narazie nic nie mówie. xD
      Również po zdrawiam. ;* ~`Ikaa.

      Usuń
    2. Zapraszam na nowe rozdziały i czekam na kolejny u Was :*

      http://siatkowka-w-moim-zyciu.blogspot.com/

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu już nie mogłam się doczekać
    Chłopaki??? Chłopaki zachowują się jak małe dzieci ale i tak są kochani
    Rozdziała super czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie
    http://estella-gwiazda.blogspot.com

    Pozdro Mania :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się dodawać częściej. ;) No takie duże dzieci z nich. ;D Napewno wpadniemy. xD
      Pozdrawiam. ;* ~`Ikaa

      Usuń
  4. Świetny rozdział :D Chłopaki to jednak są duże dzieci pozdrawiam do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy http://estella-gwiazda.blogspot.com/2013/10/pietnascie-ej-wypraszam-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupio mi tak komentować jak nie mam nic do powiedzenia ale umowa to umowa więc zapraszam na nowy rozdział http://estella-gwiazda.blogspot.com/2013/11/osiemnascie-jak-sie-tak-na-ciebie.html

      Usuń
    2. przepraszam i zapraszam http://estella-gwiazda.blogspot.com/2013/11/dziewietnascie-spierdalamy-juz.html

      Usuń
    3. Ej dziewczyny co jest ??? Czemu tak długo tu nic nie ma ??? Czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie http://estella-gwiazda.blogspot.com/2013/11/dwadziescia-pocaujesz-mnie.html

      Usuń
  6. Heey :) Zgodnie z prośbą informuję że jest już nowy rozdział :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, hey :) Jest już nowy ;* Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey :) Zapraszam na 11 rozdział :)) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń